BADMINTON

Träna badminton

Visste du att man har uppmätt bollhastigheter upp till hela 426 km/h i badminton? Det innebär att badminton är världens snabbaste racketsport. Men det är inte bara en snabb och hård tävlingsidrott utan även en hälsosam och rolig motionsidrott för alla.

För ungdomar eller vuxna som vill spela lite mer utifrån sina egna villkor erbjuder vi möjlighet att hyra strötider, men även att hyra en bana en dag i veckan (abonnemang) för mer regelbundet spel.

För att spela badminton, boka bana 4 här.

Vill ni hyra racket finns den möjligheten också. För att hyra racket måste ni ta kontakt med oss.
Vi erbjuder även privatlektioner och kurser om intresse finns.

Medlemspris
A-tid 140 kr/bana/timme

B-tid 100 kr/bana/timme

Rack: 50 kr /par (för att kunna hyra rack så måste man kontakta Tomas eller tränarna)

Icke medlem
A-tid 200 kr/bana/timme

B-tid 160 kr/bana/timme

Rack: 50 kr/st (för att kunna hyra rack så måste man kontakta Tomas eller tränarna)

Kontakta tomas@oskarshamnstennisklubb.se för ev. frågor eller rackethyra.